Pages

Sunday, October 7, 2018

Sering Bertemu Adakah ini Jodohku?

.: Saya seorang janda. Setiap hari apabila hendak ke tempat kerja, saya sering terlihat dengan seorang budak lelaki ini. Sudah tiga tahun kami berselisihan di lampu isyarat, dekat simpang, hampir dengan stesen minyak Shell. Beliau dengan motorsikalnya. Adakah pertemuan perselisihan yang sering berlaku ini tandanya beliau ialah jodoh saya?



Jawapannya :
Wallahu'alam. Masing-masing menggunakan laluan yang sama, jadi takkanlah asyik terserempak atau bertemu hari hari adalah syarat mesti kena berkahwin? Untuk kepastian adakah dia jodoh kita, tanyalah terus kepadanya, "Awak nak saya ke? Saya nak kat awak" X-D

Wanita yang berstatus janda hendaklah segerakan bernikah. Apabila telah bertemu calon semua yang baik, maka pinangkanlah.


NikahKahwin: "Anda percaya akan petunjuk dari Allah? Lakukan solat istikharah mohon petunjuk dari Nya."

:.

No comments:

Persoalan utama nikahkahwin - mencari mas kahwin yang hilang